5 replies on “Bij de ING geen Firefox”

  1. Gelukkig komen dit soort ‘foutmeldingen’ niet vaak meer voor tegenwoordig, maar op een site als ING…
    Een ‘foutmelding’, omdat de gebruiker natuurlijk geen fluit heeft aan deze hinderlijke alertbox: te veel techno-talk.

  2. Mooi hoor, foutmeldingen blijven een ondergeschoven kindje in design trajecten. Technische fouten als deze moet je een gebruiker natuurlijk sowieso niet mee lastigvallen. Fail gracefully noemen ze dat toch?

  3. Ik heb net geprobeerd in Firefox een overboeking te doen op mijnIng.nl. Lukte ook niet. Gebeld met de technische helpdesk: “Nee meneer, de ING ondersteund alleen Internet Explorer…” Trieste zaak. Je wordt dus gedwongen als “nieuwe” klant (was Postbank-klant) een verouderd en dichtgetikt IT-beleid te accepteren. Hier moet je dus als groep klanten iets aan doen.

  4. ING is abuis. Ik kan uitstekend betalingen verrichten met Firefox. Je moet eerst Java installeren. Als je Firefox daarna sluit en weer opent dan zul je zien dat er een add-on is geïnstalleerd. Nu moet alles goed gaan.

Comments are closed.